Paus

Som ni har märkt så har jag sista tiden endast publicerat blogginlägg från mig 30 dagarslista. Jag har verkligen inte haft tid till så mycket annat eller lust och ork.
Just nu, som de flesta kanske redan vet, så går jag min ledarutbildning på jobbet, och den tar väldigt mycket tid. Men samtidigt som jag har utbildningen så måste jag ta hand om mitt team. Svara på alla mejl, attestera, kontrollera siffror och lösa alla ärenden som kommer in. Det är massa mer som jag behöver fixa, men jag har så mycket i hjärnan att jag knappt vet själv vad jag behöver göra.
Jag har lagt in i min kalender i outlook alla saker jag behöver kontrollera och åtgärda varje morgon bara för att jag inte ska missa något eller behöva tänka o komma ihåg allt, haha.
 
Med det sagt så kommer jag ta en liten paus i bloggandet och även listan.
ag känner att jag vill göra den bra och inte bara stressa ihop ett inlägg bara för att skriva något varje dag och jag har verkligen för mycket just nu att jag har varken ork eller tid.
Ska försöka skriva något kort varje dag i alla fall, så det inte är helt dött :)
Imorgon ska jag fixa mina naglar på nytt! Passar på nu när jag har barnfri vecka och de börjar växa ut, vill inte vänta två veckor till då kommer det se förjävligt ut...

Kommentera här: