Torsdag

Dagen har varit bra och lugn.
Halva styrkan på jobbet åkte till Barcelona idag vid lunch, inklusive Alexandra. De kommer stanna där till söndag. Det blir konferens och se kontoret vi har där nere.
Så jag har ensamtid, ensamt men samtidigt skönt. Lagom lång tid.
Vi är fortfarande mitt uppe i renoveringen på jobbet. Vår våning är i stort sett klar, så nu går hantverkarna vidare till övervåningen - på Telia. 
Jag har som sagt haft en ganska lugn dag, trots allt. Jag har haft kandidatdag och hållt intervju för nya anställningar, imorgon kommer det fler - väldigt spännande. Jag har även hunnit medlyssna lite.
Självklart och så typiskt så fick vi problem med telefonin kort efter att halva styrkan åkt... Men, det löste sig väldigt smidigt, tycker jag. Hjälper inte att springa runt som en yr höna o stressa när det inte ligger i sina egna händer att praktiskt sett få igång telefonin igen.
 
Jag har fixat lite hemma, satt igång diskmaskinen och faktiskt, på en vanlig torsdag, öppnat en påse chips och placerat mig framför tvn.
Det blir inga läskiga filmer ikväll, när jag är ensam, men det blir lite tv och sen sova skapligt. Imorrgon kommer äntligen barnen hem igen!
1 Anonym:

skriven

Påse chips som JAG HAR KÖPT TILL DIG men ville inte ha. Du ska lägga allt tillbaka tycker jag

Kommentera här: