31 augusti 2011

Ikväll ska vi lämna in nycklarna till gamla lägenheten så idag ska jag skura golv och sånt medans Kim är på jobbet.
Imorgon tidigt på morgonen, runt 6-7, åker Kim till hemvärnet och är borta till söndag kväll. Så jag får vara alldeles ensam i en stor trea. Det kommer kännas stort. Men jag ska i alla fall med mamma till tornby imorgon och hjälpa henne välja ut en dator. Och på fredag kommer svärmor hit och då ska vi bygga ihop spjälsängen och skötbordet och fixa så mycket vi orkar i bebisrummet. Så jag får lite sällskap ändå! :)
Nu ska jag äta frukost. Har gjort misstaget några gånger innan att dricka varm mjölk med honung i på morgonen och då har jag blivit så trött att jag behövt ta en dusch för att vakna. Så från och med igår har jag tagit mjölken på kvällen istället och så får jag dricka te på morgonen. Annars är man trött hela dagen, det är som sömnmedicin!

Kommentera här: