Minigolf osv

Idag har vi spelat minigolf. Det blev först en promenad till Berg, där vi (Jag, Kim, Charlie o Krumme) mötte upp Ebba, Li o Simon, och så spelade vi lite minigolf. Simon vann, Krumme tvåa, jag o kim på delad tredjeplats o vad Li o Ebba fick minns jag inte, men dom låg efter i alla fall. ;) Det var mycket folk på golfen, trots att det var molnigt. När vi hade spelat klart så gick vi till Jenny's o åt mat, både jag o Kim tog oxfile, det var inte mycket men det var gott, o dyrt. Som efterrätt tog vi glass, jag tog en "Marängsluss" o Kim tog en "Go nuts", Det gick på närmare tusen kronor. Sedan blev det en promenad hem också.
Dagen har varit mycket bra, med mycket prat o skratt. Tyvärr blev det INGA bilder.
Charlie sover redan, han somnade i vagnen o fortsatte sova, även fast jag skulle bädda om hans säng först. På väg till Berg somnade han sittandes upp (inte mot ryggstödet), haha.

Kommentera här: