härliga morgon!

Nu har jag börjat elda, väntar bara på att det ska ta sig så jag kan stoppa i mer ved o dra i spjället. O medans jag väntar tänkte jag berätta om min händelserika morgon.... Innan vi skulle gå o lägga oss igår bestämde vi oss för att ha altandörren öppen så katterna kunde gå ut o in. Kim tyckte att det var en bra ide medans jag tänkte att "tänk om dom skulle ta in möss eller något", det svarade Kim bara "nääää" på. Så vi hade dörren öppen, o ni förstår säkert nästan hur berättelsen ska sluta, eller hur?
När jag går upp o ska äta frukost så ligger det självklart en stor fågel (död iallafall) på köksmattan! Inte nog med det, kokostopparna jag bakade igår kväll hade dom klöst upp påsen på o mumsat i sig lite av, bara o slänga! Jag kan säga att denna morgon passade inte mitt morgonhumör, som redan är lite "skakigt" ;) men nu har humöret klarnat upp lite, o himlen hoppas jag göra detsamma....

Kommentera här: