Tips på nyttig lunch?

Någon av mina läsare som har tips på nyttig lunch/mellanmål/snacks?
Vill inte ha tips på extrema lchf-recept (alltså recept proppade med massa fett/grädde), då detta inte innebär nyttigt för mig eftersom jag inte äter på detta sätt annars. Annars tar jag självklart emot recept som platsar som lchf... Hoppas ni förstod vad jag menar :)

Ös på med massa tips nu! HUNGRIG!!"
1 isakssonjossan:

skriven

Ägg e ju supernyttigt så man kan ju göra massa kul me d. Typ äggröra me tomater i. Kan ju ha i massa olika så d blir variation från dag t dag, lite korvbitar, keso.. Ja vad som helst :-)
Jag tycker iaf ägg e jätte gott! :-P

2 Zandra:

skriven

Om du gillar ägg kan jag rekommendera denna, vet dock inte hur nyttigt det är men den är god =)

http://56kilo.se/wrap-med-kycklingrora-lchf/

3 Zandra:

skriven

Annars kan du ta vanliga tortilla bröd :)

Kommentera här: