Vilodag

Idag slutade jag jobbet vid 6, var hemma vid straxt efter 7. Det var så kallt o tråkigt väder ute så ikväll struntade jag i promenaden. Men det blir fler i helgen, o då hoppas jag på bra väder! 
Dagen på jobbet var väldigt lugn till o från, satt o nästan somnade en stund, inte för att det var lugnt utan för att jag helt plötsligt kunde bli så trött att jag skulle kunna somna ståendes... O sedan var jag pigg helt plötsligt  igen, jätteskumt! 
Imorgon jobbar jag kortare dag, bara en timme dock men det gör ganska mycket speciellt när man börjar 9 också, lite sovmorgon. 
 
Tänkte ta en dusch o bli av med lockarna i håret. Sov med flätor o blött hår i förrgår för att få snabba lockar. Så idag efter natten så kändes håret bara risigt, satte upp det i tofs o struntade i att göra något åt det... Men nu får det bli en dusch för o se normal ut i huvudet igen... 

Kommentera här: