Avlider.......

Jag har varit uppe sen klockan 6 o sorterat tvätt för att kunna tvätta, när jag kollar maskinerna i tvättstugan så ligger det fortfarande kvar tvättmedel  i facken dom har hällt halva måttet med tvättmedlet utanför, över hela tvättmaskinen, det ligger stenar kvar i tvättmaskinen, alltså? Hur svårt kan det vara!? Så nu sitter jag o väntar på att maskinerna ska bli klara, satte dom tomma på 95grader för att rengöra dom en gång extra.
 
Dessutom har jag fortfarande så fruktansvärt ont i nacke o axlar. Somnade på värmekudden igår vid kanske klockan 12, vaknar vid klockan  2 av att jag inte kan ligga på något sätt utan att ha så ont att jag inte kan somna om, jag föder hellre barn än detta! Vrider o vänder på mig i kanske 20 minuter sen får jag nog, testar att smörja med massor av tigerbalsam o går o lägger mig, efter 10 minuter ger jag upp det också, går upp o sväljer en ipren. 5 timmar sen jag svalde tabletten o än är det ganska lugnt. Jag hoppas att jag inte kommer behöva äta massa tabletter nu. Googlade såklart lite igår också, jag kan inte låta bli när jag har sån smärta..... Funderar på om jag kanske har inflammation i muskeln, därav just ipren också .... 

Kommentera här: