Börja blogga igen?

Jag funderar på, och har gjort ett bra tag, att börja blogga igen. 
Just nu är jag nog alldeles för trött för att blogga egentligen, meeen.... Ett litet inlägg blir det tydligen i alla fall.
 
Imorgon blir det nog droppen på förmiddagen. Wendela är hängig men Charlie är frisk o vill nog leka av sig lite, Wendela får väl sitta i knä eller pyssla lite.
 
Jag har sovit så fruktansvärt dåligt senaste tiden så jag har druckit sjuka mängder kaffe på jobbet, två stora termos-muggar om dagen. Så idag fick jag son jävla huvudvärk när jag inte druckit. Beroende tydligen. Men efter två koppar ordnade det till sig, nu måste jag trappa ner igen och sova ordentligt istället, för detta håller inte. Hatar att känna ett beroende av något. Tror inte det är nyttigt heller....
Jag har fått in någon korkad "rutin" på morgonen. Jag snoozar fast utan att ställa om klockan. Ni vet, alarmet ringer men man tänker "bara fem minuter till" o somnar om utan att ställa larm. Alltså... Jag gör det med flit, varför vet jag inte... Snacka om att utmana ödet o försova sig... Det har gått bra hittills det enda är att jag har blivit så inställd och "duktig" på detta att jag vaknar även mitt i natten bara för att kontrollera att klockan inte ringt o att jag inte försovit mig. Så det måste jag också skärpa mig med!
1 Anonym:

skriven

Jag vet hur det kan vara! Inte roligt. Kram!

2 Tobaunta:

skriven

Undrar hur många gånger man läst ett "nu ska jag börja blogga igen" inlägg? Ofta håller det i ett tag sen slutas det igen :P

Svar: Hahaha, tydligen!
Elita Jansson

Kommentera här: