Annandag påsk

Godmorgon! Idag blir det en lätt frukost, allt jag orkar göra och är sugen på. OCH sååå gott!
En celcius för att vakna.
All tvätt var inte torr igår och tävttstugan var bokad idag mellan 6-12 så jag var tvungen att springa ner vid 6 för o hämta tvätten, arga tanter är ingen hit! Så för att orka dagen så behöver jag en celcuis på moegonen som ni kanske förstår. Sen blir det kaffe hos mamma för att fylla på, men jag tycker inte kaffe hjälper. Celciusen hjölper mycket mer!
Sen har jag sovit i soffan inatt, jag var för lat för att bädda rent i sängen, hahaha! Ännu en anledning till en Celcius.
 
Snart kommer barnen och då ska vi åka till mormor o fira lite påsk med påskägg och påskpresenter! Bara lite små-presenter men jag känner att godis får de ändå så jag kör på lite leksaker istället och bara pytte godis :)
 
 
 

Kommentera här: