Hej hopp

...Hopp är precis vad jag gjort i bloggandet.

Jag har varit sjuk sedan fredag egentligen. Men de tre senaste dagarna har jag varit sängliggande konstant, I princip. Jag släpade mig till jobbet o tisdag för att kunna ha feedback med två agenter, dom blev framskjutna, så jag fick jobba över. Men men.. Vad gör man inte för att göra sitt yttersta. Efter den dagen var jag helt slut! Så onsdagen sov jag nästan hela dagen, utom de få gånger jag var tvungen att gå upp för att värma upp kudden igen för att kunna somna om. Jag har haft en temp på 39 grader konstant dessa dagar, inkl på jobbet. Jag toppade som mest 39.9, vad jag hunnit läsa av. Jag duschade svalt I ca 20 minuter för att försöka bli av med några grader. Det började på 39.6 och var efter duschen nere på 39.5. Måste vara en myt att man kan duscha svalt. 
Igår som först blev jag av med febern. 

Var in till stan på kvällen för att köpa lite presenter till prinsessan som fyller 4år på söndag. Det var väldigt ansträngande kände jag, är påväg till jobbet nu o hoppas att det ska gå bra. 
Efter jobbet är det julfest med jobbet, mormor är barnvakt. Hoppas även kvällen orkas.... 

Som avslut på inlägget - gårdagen slutade bra.... Trodde jag. Men i sista sekund så gick allt åt helvete. Irriterad, besviken och deppig. Så underbart... 
Nu är jag snart på jobbet i alla fall. 

Kommentera här: