Måndag

Ett litet glapp i bloggandet.

I fredags lämnade vi barnen till pappavecka. Vi jobbade till 17, efter jobbet gick vi faktiskt på en spontan bio. All inclusive, superbra o rolig film.
 
På lördagen jobbade jag mellan 12-21, det var relativt lungt på jobbet. Vilket det brukar vara på helger.
Straxt innan jag slutar så skriver Alexandra att hon är sugen på god mat, typ gott kött. Och vill att vi ska mötas i stan. Jaja, kan vi väl göra tänker jag.
Jag ber henne ringa restaurangen Rico, för de har bra kött. Men de svarar inte. Jag ber henne åka in senast 21.09, för längre än så orkar jag inte vänta. Jag får till svar "meh" några sekunder senare står hon framför mig på jobbet. Jag sitter i samtal o märker hur jag stammar till lite när jag ser henne. Fin överraskning! 
Vi gick till Texas longhorn och åt. Väldigt gott! 
 
Igår, söndag, var jag hemma från jobbet. Inte så mycket att berätta om denna dagen, jag låg i soffan hela dagen. Kollade klart på säsong 6 av The vampire diaries
Jag har knappt fått någon sömn inatt, inte Alexandra heller antagligen. Jag har fått njurbäckeninflamation, igen. Jävla vinter, det är inte många veckor emellan antibiotika-kurerna, har redan ätit två kurer denna vinter.
Har vaknat, minst 20 gånger, av smärta inatt. Vid kl 4 fick jag nog, gick upp och värmde upp värmekudden o gick och lade mig. Jag tror att jag fick sova lite då. 
 
Inte nog med att man har sjuk smärta så drömmer man mardrömmar o så sover man ännu sämre. 
 
På tal om mardrömmar, jag har ett flertal typiska mardrömmar som är återkommande.
Jag tror jag har identifierat vad en av dem betyder, alltså varför jag drömmer så. Det känns logiskt i alla fall. 
 
Nu är jag påväg till jobbet i alla fall. 
Tortera mig genom denna dag.
Orkar inte vårdcentralen idag, jag tänker att jag straffar mina njurar för de ofta gör så ont och väntar lite extra med att ge dem antibiotika.
....Och detta är vad man kallar karma, för det straffet kommer right back at me..... 

Kommentera här: