Mardröm

Det här med mardrömmar börjar bli min grej, små som stora.

Inatt drömde jag att nästintill alla mina naglar gick av. Hade tumnageln och pekfingret kvar på ena handen och endast tummen kvar på den andra. Usch, värsta som finns att ha ojämna naglar. Speciellt när det skiljer så pass mycket!
 
På tal om mardrömmar så har jag funderat under en längre tid nu på att köpa en dagbok, som man kan skriva i. 
Jag har sagt det många gånger innan, men jag säger det igen - jag gillar inte att dela med mig av privata saker i bloggen, känns inte som rätt ställe att skriva av sig på om visa saker. Där alla kan läsa. Dessutom läser allt för många av mina vänner o folk i min nära omgivning.... Och prata känslor är ännu en sak jag inte är ett så stort fan av. Så att skriva av sig om de mindre sakerna är även det inte så lockande. Alla eventuella frågor eller tröstande ord, nej tack. 
 
I en dagbok dock - kan man skriva precis vad man vill o ingen läser. 
 
Nu är jag påväg till jobbet, igen. Så himla trött! Ska dricka kaffe när jag kommer till jobbet. 

Kommentera här: