Överraskning

Nu är jag påväg till jobbet. Alexandra ligger fortfarande hemma i sängen, fusk.

Jag "jobbade över" igår. Alexandra slutade 7, så jag stannade kvar o gjorde lite medlyssningar. Var helt slut när vi kom hem, hade tänkt kolla på viaplay innan vi gick o lade oss, men internet fungerade inte som det skulle. Typiskt. Jag somnade i soffan o Alexandra väckte mig typ straxt efter 12.
 
På tal om medlyssningar så har jag ju glömt att uppdatera med min överraskning angående den nya utmaningen. 
Vår teamledare har slutat, för ett tag sedan. En annan teamledare har fått ta över vårt team, tills att vår nya teamledare börjar i januari.
Men eftersom hon har så mycket annat att göra så har jag blivit erbjuden att hjälpa till att coacha teamet. Jag är så sjukt lycklig! Jag ska alltså bland annat medlyssna o hålla i feedback-möten med alla agenter. 
Detta är verkligen ett steg i rätt riktning o jag hoppas att detta kan leda till en extra push till att bli teamledare på heltid. 
Det betyder att jag måste göra mitt yttersta nu! 
Jag börjar idag o fortsätter till och med 16/1-18, då vår nya teamledare är på plats.
 
Underbart schema! Grönt är telefon, lila är administration och blått är Trainer (alltså, när jag ska coacha)
 

Kommentera här: