Torsdag

Idag har vi faktiskt bara tagit det lugnt medan Charlie var i skolan.
Vi har såklart kollat på Vaiana. Jag kollade visserligen bara, nästan, första gången. Wendela har nog i allafall kollar två gånger på hela och sedan delar av filmen fler gånger.
Jag passade på att jobba lite medan hon kollade filmen. Jag har sett över kvaliteten på inkommande samtal, det måste göras det också.
Ett evighetsgöra... inte främst för kvaliteten skulle vara så låg utan mest för att det är SÅ många samtal!
 
Nu har vi i alla fall hämtat Charlie på skolan. Jag har passat på att skicka iväg ett brev till Guldbrev.se, innehållande just guld. Ringar, halsband och örhängen. Som jag inte längre använder och som jag, av personliga skäl, inte vill använda.
Jag hämtade även ett paket från Lush, innehållande shampoo. Har ni testat deras produkter? Jag älskar dem!
 
Lush och Rituals är mina favoriter när det gäller hår- och hudvård.
 
Nu ska jag undersöka några fler samtal, och sedan ska jag fixa tvätten är hemma.

Kommentera här: