Äntligen flyttat

... Visserligen är det ett par dagar sedan. Men nu är flytten äntligen över! Flyttanders var suveräna, vilka toppenkillar. Låt dem hjälpa er med flytten, ni kommer bli så nöjda!
 
Jag uppdaterar mer angående flytten ikväll, just nu sitter jag på bussen till jobbet. Har precis lämnat av barnen för pappavecka på skola och dagis. Gick supersmidigt. 
Jag har haft en effektiv morgon innan lämning. 
Wendela kissade I sängen inatt så jag slängde in det och lite annat i tvättmaskinen och lät den gå under natten, nu på morgonen slängde jag in lakanen i torktumlaren och hängde upp kläderna på balkongen för tork. Fyllde en diskmaskin o fixa lite småsaker, vädrade ut sovrummen o hängde upp täckena för vädring. Lagom till vi skulle gå var torktumlaren klar. Perfekt! 
</div

Kommentera här: