Jobbhelg

Nu får jag äntligen åka hem!
 
Men för att backa bandet lite...
Jobbhelger är faktiskt sköna, detta är dessutom min första jobbhelg som Team Leader.
Det har varit en väldigt lugn helg, än så länge - det är trots allt en dag imorgon också.
Helger är sådana dagar man hinner göra allt det man inte känner att man har tiden för på vanliga vardagar. På helger är det mindre bemanning på jobbet - vilket betyder lugnare stämning i lokalen och på telefonen. 
 
Jag har passat på att boka in feedbacksamtal och medlyssningar. Det är sånt som tar längre tid än man önskar. Det ska passa in i agentens schema samtidigt som det inte får krocka med möten jag har inbokade på andra håll eller andra saker som jag behöver göra.
Jag skulle behöva ha en jobbhelg i månaden. Men de infaller endast var elfte vecka, vilket kanske är lika bra.
Påtal om planering - jag är beroende av min kalender i mejlen. Samtidigt som jag är strukturerad så är jag sjukt glömsk, jag måste därför boka in allt. Verkligen allt. Annars glömmer jag det och det är väldigt mycket att hålla reda på. Jag tror faktiskt ingen skulle komma ihåg allt utan att planera in det.
Jag har dessutom ett väldigt kontrollbehov - så att, såhär ser mitt schema ut en vanlig vecka.... Som ni ser så krockar vissa möten med varandra - dåligt planerat.
censurerat pga namn

Kommentera här: