Antingen eller

Jag tänkte köra lite "Antingen eller" framöver, varje fredag - så långt lagret räcker.
Det kommer vara 5 stycken "Antingen eller" i varje inlägg, och för att det inte ska bli ett tråkigt inlägg så kommer jag även ge en liten förklaring till varför jag väljer de olika sakerna. Här kommer de första fem!
 
Kött eller fisk - Jag gillar kött också, men fisk är en klar favorit om den är bra tillagad. Gärna på en fin restaurang.

Kaffe eller te - Den här är faktiskt ett svårt val. Men det får nog bli kaffe, det är ändå det jag oftast dricker. Borde dock börja dricka mer te istället och sluta dricka så mycket kaffe, mer än på helger.

Svart eller vitt - VITT! Självklart beror det på vad det handlar om, men när någon frågar "vilken färg?", så tänker jag alltid på inredning och då är vitt eller ljust ett självklart val. 

Bok eller film - Föredrar film. Dock har jag faktiskt hittat ett intresse i att läsa också, det är avslappnande. Men film blir ändå favorit.

Havet eller pool - De flesta svarar nog havet, men jag skulle säga pool. I alla fall om det gäller här i Sverige, havet är ofta så kallt. Haha. Är det utomlands i ett varmt land föredrar jag såklart havet, men poolen är mysig och avkopplande också.

Kommentera här: